Onderzoek in Florence en Rome - Reisverslagen van Elisa Goudriaan - WaarBenJij.nu Onderzoek in Florence en Rome - Reisverslagen van Elisa Goudriaan - WaarBenJij.nu

Onderzoek in Florence en Rome

Op deze site doe ik verslag van mijn onderzoeksreizen naar Italie (Florence en Rome). Veel plezier met lezen!

Recente Reisverslagen:

19 December 2015

Charons en een roodgloeiend afscheid van Rome

01 December 2015

Brieven als cadeautjes en terreurdreiging in Rome

24 Oktober 2015

Monsters en alen in Rome

21 Maart 2014

Florentijnse herinneringen

18 April 2013

Sprookjeswerelden in heden en verleden!
Elisa

Op deze site doe ik verslag van mijn onderzoeksreizen naar Italie (Florence en Rome). Veel plezier met lezen! Momenteel werk ik bij Goudriaan at Work als fotografe, tekstschrijver, editor en (wetenschappelijk) onderzoeker op het gebied van geschiedenis, kunst en cultuur. Zie http://www.goudriaanatwork.nl/

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33221

Voorgaande reizen:

30 Juni 2007 - 31 December 2015

Onderzoek in Florence en Rome

Landen bezocht: